FOLLOWER

22 Disember 2014

GA SIMPLE ~ PLANNER ISLAM 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



GA SIMPLE ~ PLANNER ISLAM 2015


Seperti kebiasaannya bulan Disember antara bulan yang dinanti.  Antara lain kerana ianya adalah bulan yang paling bongsu dari 12 bulan yang ada, juga sebagai tanda menunjukkan bulan berikutnya kita semua akan menjejakkan kaki ke tahun baharu.

Akak tak boleh sangat lah nak buat ayat-ayat skema macam di atas tu... rasa geli jer jari ni.  Korang yang baca jangan pulak rasa nak wek wek...

Macam ni, akak nak cerita sikit mengenai GA Simple Hujung Tahun yang dianjurkan oleh Cik Siti Mar.  GA ringkas ini diadakan mulai 16 - 24 Disember 2014.


GA ini agak unik juga, kerana hadiah yang ditawarkan merupakan planne @ perancangan eksekutif Islam untuk tahun 2015.  Akak suka sangat sebab untuk tahun 2015 ni, akak belum beli lagi planner. Buat sendiri adalah :-D.  Untung sabut timbul untung batu tenggelam.  Mana tahu kot-kot ada rezeki akak kan... dah tak perlu beli.  Jimat sikit bajet. 
Cepat klik banner di atas untuk turut serta dalam perebutan planner terhebat tahun 2015.
Jom join, cepat-cepat jangan bertangguh lagi.

8 ulasan:

  1. ada peluang lagi Esok kan..harap sempat join..terbaik juga segmen ini

    BalasPadam
  2. Meriah sungguh dgn segmen dan ga dihujung tahun... Smoga bertuah ya!

    BalasPadam
  3. cik belbel jalan malam ni :)
    http://blogcikbelbel.blogspot.com/2014/12/ga-simple-planner-islam-2015.html

    BalasPadam
  4. tahniah.. anda menang untuk kategori pemenang bertuah.. nanti bagi info pada saya untuk pos hadiah

    http://sweetsmilensweetlife.blogspot.com/2014/12/pengumuman-pemenang-ga-simple-planner.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti bg details ye.. nak pos cepat2.. dah nak tahun baru :)

      komen kat blog pun boleh... sy x publish

      Padam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.