FOLLOWER

17 Ogos 2013

10 Syawal 1434 aka Hari Raya ke-10

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Agak dah terlalu lama sangat aye dah berkomunikasi dengan pembaca blog ini.  Hanya sempat singgah sekejap dan publish komen serta entry yang sekadarnya.  Langsung tiada komunikasi kan?

Apa apa ajelah. Blog aye memang tidak ramai yang kenal tapi kepada sesiapa yang sudi singgah dan tinggal jejak tu ... terima kasih banyak-banyak.  Jejak yang ditinggalkan kalian telah aye selusuri, ada aye tinggal kan jejak kembali  dan ada aye singgah saje... Sori yer... bukan apa kadang-kadang tak sempat.  Sesekali sempat juga tukar template blog... masih belum berpuas hati lagi neh... nak tukar lagi biar sampai sedap mata memandang...

Dan, hari ini pada hari raya yang ke-10.  Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir dan Batin atas segala kekasaran bahasa tulisan yang menyinggung perasaan semua.  Masih belum terlewat untuk ucapan keramat itu kan? 



Dah lama simpan gambar (tulisan) di atas tu... simpan dalam draf sebelum hari raya lagi... entah mengapa la pulak tak sempat nak publish... macam-macam alasan kan?

Sekarang memang sibuk sikit dengan aktiviti di pejabat... kadang-kadang terbawa-bawa ke rumah.  Tambahan lagi dengan kerenah anak-anak memang membataskan masa untuk menghasilkan karya.  Bukan tiada idea ... melambak-lambak ...

Kebelakangan ini juga mood nak mengadap notebook dan netbook tidak berapa nak ada.  Sibuk dengan aktiviti keluarga bersama anak-anak.

Sekianlah dulu celoteh pada hari raya ke-10.  Terima kasih .

1 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.