Pageviews

02 Ogos 2013

Share the Softness with Kleenex Natural

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Perhatian! tajuk sahaja berbahasa Inggeris, isi kandungan ini berbahasa Malaysia tetapi mempunyai mesej yang sama dengan tajuk di atas.

Balik dari kerja, sampai saja ke pintu rumah nampak sampul putih atas meja.. tidak terusik.  Bagusnya anak-anak.  Masuk saja rumah terus belek sampul surat putih... nama betul, alamat betul.

Dah tertanya-tanya sendiri.. sampul ini untuk apa.. Tak payah nak susah-susah tanya pulak pada anak-anak dah tentu deme tak paham... Buka jer, tengok apa isi... baca apa yang patuh.

Wah.. terus baca tajuk utama 'Congratulations! You're a winner in our "Share the Softness with Kleenex Natural" Contest'.  ... daily contest winners!  OOOOO..... Baru teringat tak berapa lama dulu aye ada join peraduan.  Tak susah mudah sangat hanya kongsi kata-kata hikmah di facebook Kleenex.  Kalau tak silap ada dua kata-kata hikmah yang aye share.  Salah satu daripada kata-kata berkenaan seperti yang tertera pada poskad dalam gambar di atas.

Kembali kepada sampul surat putih tadi... dalamnya mengandungi surat iringan, satu pek tisu Kleenex Natural 3-ply yang mengandungi extrak timun... lembut dan baunya menyegarkan.

Terima kasih Kleenex

mood teruja (*-*)


1 ulasan:

  1. Assalamualaikum. alhamdullilah. murah rezeki akak. kak, sheila akan join GA akak tu. tapi autopublish. dalam hari isnin camtu sheila kasi link penyertaan ye :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.