FOLLOWER

1 Oktober 2012

Basikal Baru Inas Insyirah

As salam



Papaku pulang dari kota
Papaku belikan basikal
Basikal kecil warna biru
Bolehku bawa jalan-jalan

Heh! berterabur penutup barisnya....



Inas Insyirah dapat basikal baru.  Apa dia kesah dengan lagu ciplak umminya.  Tak kesahpun berapa harganya janji dia dapat basikal baru. 

Jenuh jugaklah ummi dan ayah pusing keliling Bandar Seri Iskandar untuk dapatkan basikal yang diidamkan anak kecilnya ini.  Akhirnya jumpa juga di Mommy & Baby Boutique di Bandar U.  Dah jumpa pada mulanya tapi buat tak kesah jer tapi tak sangka pula dah jadi rezeki kami nak beli basikal tu.  Siap ada lagi lagi.  Makanya tersenyum simpullah anak kecilnya itu.  Inilah antara pengorbanan ummi dan ayah untuk anak-anak asalkan anaknya bahagia, apa saja sanggup dicarikan.  Ceritanya macamlah harganya ribu riban...

Bukan senang sebenarnya nak dapatkan pose Inas pandang kamera.  Sekarang agak sukar sikit, tetapi bila dah dapat basikal baru... senang jer.



Dah ceritakan ayahnya memang tak berapa gemar gambarnya dipopularkan di blog umi walaupun namanya blog ini ada kaitan dengannya... hahahha.  Tapi kan, dah tersangkut juga beberapa keping gambar ayahnya kat blog ni... ntah di perasan atau tidak.

Nampak gaya ayah macam nak tolak basikal anak, tapi apasal lak di senseng kaki seluar tu ni bukan kawasan bendang la cik abang oi...

Tak dapat nak cerita banyak la pasal basikal baru ni.  Dah tak pandai pulak nak celoteh panjang lebar.  

Basikal baru warna biru
Dibeli di Bandar U
Ayah dan umi sungguh terharu
Melihat anak senyum selalu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.