Pengikut

29 September 2010

Masih juga belum pasti

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat seisi alam buana

Untuk kesekian kalinya pada hari ini
ingin dijelaskan sekali lagi
segala-galanya masih kabur
namun harapan dan impian yang diberikan didahului dengan ucapan terima kasih tidak terhingga
semoga doa dan harapan yang baik-baik dari kalian menjadi kenyataan
cuma enggan menaruh seribu impian dan harapan
kerana segala-galanya masih dalam kesamaran
penantian itu memang menyeksakan
namun harapan yang diberikan lagi menyesakkan nafas

enggan berbicara lebih panjang
namun ingin juga menanti dengan penuh kesabaran
tentang segala kemungkinan

enggan juga meneka dalam kesamaran
kerna burung camar itu entah di mana pada ketika ini...

aku bermonolog lagi
sendirian
.

6 ulasan:

  1. salam,

    itu ko cakap ...macam xnak kongsi...tapi dah publish ni..

    nokomenla..hehe

    BalasPadam
  2. to cikgu Ri,
    alahai... dah publish tapi tak complete citernyer... dah dapat citer yang lengkap nak publish lagi nih... jangan jemu membaca dan jangan jemu bagi komen ya...hehehe
    esok ada jamuan raya yerk...
    Selamat hari raya juga...tq

    BalasPadam
  3. bila menanti lama bila dapat apa yang dinantikan memang seronok sakan

    BalasPadam
  4. to sharing,
    memang seronok juga dapat berkongsi dengan kawan2, sebuah penantian yang ditunggu lama dan ntah bila kan menjelma...

    BalasPadam
  5. monolog yang steady dan penuh penghayatan

    BalasPadam
  6. to etomyam,
    hehehe... tu la kalo sambil makan tomyam kan sedap juga ... pedas dan berapi lagik...tq

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.