Pengikut

17 Disember 2012

Bermula semula

As salam,



Dah agak lama bercuti dan hari ini bermula semula kesibukan di meja ini.  Rindu.... Entah macam mana keadaan meja dan bilik sepanjang peninggalan puannya.

Bila dah lama tinggal kerja selalunya pada hari pertama perasaan agak kelam kabut sikit macam baru mula masuk kerja.  Nak mula dari mana, nak buat macam mana dan yang paling penting teguran... Senyum!!!


Rindu juga dengan tingkap ini dan bunga ini yang tertampal di langsir.  Adakah ia masih disitu atau sudah layu dan bertaburan ... Rindukan kehijauan di luar sana...sesekali terlihat kelibat 'orang muda' melalui jalan di sana dengan gelagatnya dan fesyennya yang tersendiri... hehehe... jaga-jaga ada memerhati... janganlah nak belek muka ke rambut ke atau tudung kat cermin tingkap neh... terkejut aye...


Paling pasti kenderaan ke pejabat.  Hari-hari akan dihantar oleh encik suami... ya betul aye tak pandai memandu kereta... fobia... dah cuba tapi hasilnya kurang memuaskan... banyak sangat halangan so berhenti di tengah jalan... isk isk isk... tu la pasal... memang tak boleh punya ma...


Pasti juga EGO yang tercalar ini akan turut menjadi kenderaan ke pejabat sekali sekala apabila tiba saatnya nanti... Bukan tak suka tetapi semangat ini perlu dipulihkan semula untuk menguji kelajuan dan kepantasannya di jalan raya.

Selamat bertugas!

*p/s:  selepas ini blog ini mungkin akan kesunyian kerana pemiliknya sudah kembali bertugas lantaran masa untuk berbloging juga akan terhad, namun akan cuba sedaya upaya untuk terus berkarya tanpa jemu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.