Memaparkan catatan dengan label keychain. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label keychain. Papar semua catatan

23 April 2015

Giveaway I AM Keychain by Hidayuayumie

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Giveaway I AM Keychain by Hidayuayumie


Jemu juga buat entri tanpa ada Giveaway.  Rasa macam sunyi jer blog nie. Jadi blogwalking ke blog rakan blogger terjumpa pula GA ni.  Kita cubalah, selain tumpang trafik boleh juga berkenalan dengan rakan blogger baru dan tambah kenalan

Bila join GA atau segmen baru rasa meriah... ewahh. Perasan jer. Dah memang blog ni dari dulu sunyi.  Sebab ownernya tak mesra alam.  :P

Tak sempat nak membebel panjang lebar.  Jom kita tengok apa yang ditawarkan melalui Giveaway By Hidayu Ayumie. 

11 Jun 2011

Menang keychain dari Eyriqazz.com

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Dapat makan satay hut  di tanjung karang.... bro eyriqazz belanja...

tak der lah.... bukan belanja... baca entry kat sini tentang satay hut... secara kebetulan pulak satay memang le best friend forever (bff) so... bila baca entry kat situ... apa lagi... bagi komen ... dan komen yang terpilih saja tau... bukan sebarang komen ... dapat pi Lost World of Tambun... bro eyriqazz jugak yang belanja... apa macam?

babab.net