Pageviews

13 Disember 2017

First Giveaway and Pyka Birthday Giveaway

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


First Giveaway and Pyka Birthday Giveaway


Sekali lagi join giveaway.  Setiap hari akan ada saja giveaway yang dijumpai.  Paling best bila jumpa giveaway yang dianjurkan rakan blogger yang baru bertapak dalam dunia blogging.  Ada yang bagi simple task.  Tak kurang juga yang bagi task panjang berjela... huhuhu... kalau yang macam ni memang la ikut mood nak join sebabnya banyak sangat task.

Eh... siapa nak susah, kan? Semuanya nak mudah ada yang dah mudah nak mudah lagi.  Tapi tak der sampai nak mudahkan diri sendiri hingga menyusahkan orang lain.  Let it go jer dengan benda-benda yang kita tak suka.

Apa ek...  yang sebenarnya SZ nak cerita giveaway ni tak adalah susah sangat mudah jer... buat entri ikut kefahaman kita.

First Giveaway and Pyka Birthday Giveaway

First Giveaway and Pyka Birthday Giveaway


Giveaway ini pertama kali dianjurkan oleh blogger Pyka sempena dengan birthdaynya yang ke-20 pada awal tahun 2018.  Happy birthday in advance my dear Pyka 💖

Nak menambahbaik blog?  Oleh kerana baru saja berjumpa dengan blog ini, tak banyak yang dapat dicadang.  Pada pandangan awal, tulisan mungkin boleh dibesarkan sikit dan kalau dapat dikurangkan sedikit widget mungkin nampak selesa.  Itu sekadar pandangan semuanya ikut keselesaan pengunjung dan pemiliknya.

Apa lagi, ayuh rakan blogger semua, kita meriahkan giveaway ini.  Klik banner di atas untuk detail penuh.

Giveaway ini dijangka tamat pada 14/1/2018.


Terima kasih semua atas sokongan untuk entri ini, First Giveaway and Pyka Birthday Giveaway


8 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.