Pageviews

25 Jun 2015

CPUV 7 8 9 dan 10 Bulan Jun 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


CPUV 7 8 9 dan 10 Bulan Jun 2015


Rezeki berganda di bulan Ramadhan.  Sekali lagi lagi Nuffnang bermurah hati membekalkan kempen CPUV kepada blog YangBaik.  Inilah yang dikatakan orang memberi kita merasa.  Ada sedikit buat cara sikit.  Dah ada banyak kita buat secara pukal. Kan

Bukan sengaja nak kumpula empat CPUV untuk satu entri.  Tetapi disebabkan sebab-sebab tertentu yang pastinya semua orang tahu.  Yang mana tidak tahu... jangan segan boleh bertanya, YangBaik akan menjawabnya :D

Diikutkan hati setiap CPUV yang diberikan oleh Nuffnang hendak dibuat entri.  Barulah entri mengenai Nuffnang tidak putus-putus dan entri blog pun setiap hari ada saja.

Jom kita tengok ada apa dengan CPUV 7, 8, 9 dan 10 untuk bulan Jun 2015 di blog YangBaik.

CPUV 78910 Jun 2015


Terselit CPUV 6 di situ.  Ini adalah kerana CPUV ke-7, Tesco - Lebih Jimat hanya keluar sejurus entri CPUV 3456 dikeluarkan.

CPUV ke-8, uMobile Blogger Ambassador bermula 22 Jun 2015.  Ada terlintas iklan UMobile di blog YangBaik tetapi tidak pasti pula Blogger Ambassador ini merujuk kepada iklan yang mana satu.
CPUV ke-9, Resort World Sentosa bermula 23 Jun 2015.  Tidak pasti bila iklan resort world muncul di blog YangBaik.

CPUV ke-10, OLDTOWN White Coffee bermula 24 Jun 2015.  Memang sedang trending di blog sekarang.  Telah kelihatan beberapa kali semenjak ianya mula dimasukkan.  Hari ini pun ada juga kelihatan.

Terima kasih kepada Nuffnang yang sudi meletakkan CPUV di blog YangBaik dan terima kasih juga kepada anda semua ada sokongan.

Sekian.


4 ulasan:

  1. Alhamdulillah semoga murah rezeki :)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum,
    kechiwa dengan nuffnang. tengah dok godek2 nak buang iklan nuffnang. penat je tengok iklan menari kemain byk tapi munculnya 4 saat tengah mlm karang huhuhuhu

    BalasPadam
  3. Tahniah, murah rezeki banyak dapat CPUV.

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.