Pageviews

23 Disember 2012

Segmen Review Sesama Blogger

As salam,




Masih sempat lagi untuk sertai Segmen Review Sesama Blogger anjuran puanbee.com ... last minit baru dapat info dari blog ciklaili.com.

alamak... kena ada pengenalan blog pulak... okeylah aye salin sebahagiannya dari catatan INI semoga boleh diterima.  Kalau tulis semula nanti jadi lain pulak jalan cerita... kan dah bercanggah pulak... sat kata lain sat lagi kata lain pulak.

1.  Mengenai blog ini (yangbaik)

Selain daripada kisah kehidupan sendiri, kekosongan cerita di blog ini turut diisi dengan mutiara kata, kehidupan insan dan makhluk sekitar (flora dan fauna) serta giveaway dan contest.  Sesekali ada juga tercatat di sini cerita berkaitan pendapat, pandangan dan kritikan yangbaik terhadap sesuatu isu dan juga perasaan mengenai sesuatu kejadian yang lazimnya dalam keadaan tertentu masa, tempat dan nama dirahsiakan (untuk tidak mengaibkan).


Blog ini sesekali akan menceritakan kisah anak-anak seramai 4 orang berumur 3 bulan, 2 tahun, 6 tahun dan 7 tahun (umur anak2 pada tahun 2013).

Nak dedahkan UV/PV?  Oh tidak! Bukan tidak mahu tetapi segan sangatlah dengan puan bee. UV/PV blog ni nak kata rendah tu tidaklah sangat sesekali tu tinggi sikit jer cuma belum lagi mencecah angka 1k.

2.  Mengenai blog puanbee.com

Aye baru saja mengenali dengan lebih dekat blog ini.  Sebelum ini biasanya cuma singgah sekali lalu bak sekilas ikan di air tenang jer.  Tak banyak yang dapat diperkatakan ianya memang terbaik kerana nampaknya banyak info dan aye suka.


3.  Mengenai lensablogger.com


Baru juga menjumpainya... aduh... sungguhlah aye ni ketinggalan.  Susunan menarik dan kemas serta tersusun serta disulami dengan kisah-kisah artis dan juga isu-isu semasa.


Maaf lah tak dapat nak komen panjang lebar.  Belum lagi kenal sepenuhnya.  Bak kata artis Malaysia sekarang "Baru nak mengenal hati budi" dan mendalami apa yang terkandung di dalamnya... ayat skema kan?...

Cukup dulu kot... hari dah larut malam nie... esok nak kerja pulak... 




Sebelum tu diucapkan selamat maju jaya kepada puanbee.com semoga impiannya untuk memperolehi iPhone 5 tercapai.  Good luck!


" Segmen review sesama blogger ini di anjurkan oleh Puanbee.com dan kerjasama antara Lensablogger.com  , Pondokkecil.com ,  Servis Tempahan Design  ,Anarm.net  , PaPaMifz.com , Ciklaili.com  ”




4 ulasan:

  1. bagus juga bila diberi peluang untuk review blog org lain kan?

    review yg ringkas dan padat ;)

    BalasPadam
  2. cik laili

    review tu memang ringkas :)

    BalasPadam
  3. salam terima kasih ye sebab sertai segmen saya ni , tak ada apa nak di malukan .. sebelum sy sekarang , saya dulu pun sama jek dengan blogger lain .sebelum traffic 4k , saya pun bermula dengan traffic 0k .. hehe .. terima kasih ..

    P/S : Segmen di lanjutkan , jemputla kawan2 join sekali ye ..

    BalasPadam
  4. to puanbee,
    sungguh teruja kerana sudi menerima penyertaan YB :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.