Pengikut

23 Disember 2012

Lawatan ke Mydin dan Agro Mall di RTC Gopeng

Lawatan ke Mydin dan Agro Mall di RTC Gopeng


Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Ini adalah gambaran di dalam salah satu blok bangunan di RTC Gopeng.  Dirakam ketika Karnival Pengajian Tinggi anjuran KPT pada 16 - 19 Februari 2012.  Sungguh banyak kejadian yang tersembunyi di sebalik karnival berkenaan.  Tak kiralah kepada penulis ini ataupun pengunjungnya.

Itu dulu.  Sekarang ni pemandangannya sudah berubah.  Kerana telah dijadikan Pasaraya Mydin.  Memang jauh berbeza di dalamnya.  Manakan tidak dahulu ia adalah ruang pameran semata-mata sekarang ni dah penuh dengan keperluan harian milik Pasaraya Mydin.  


Terdapat juga booth-booth kecil milik peniaga di luar pasaraya tetapi masih lagi bawah satu bumbung.  Rasanya aye tak perlulah nak promote sangat pasal Pasaraya Mydin ni... sebabnya memang dah ramai pengunjung.  Sebesar-besar tempat letak kereta kat RTC tu memang sentiasa penuh.

Berkenaan dengan harga ... kalau dalam pasaraya Mydin tu memang lah semua orang dah tahu harganya macam mana... harga biasa bagi pasaraya borong.  Tetapi harga bagi barang yang dijual di booth rasanya macam mahal sikit... mungkin sebab sewa booth yang tinggi hingga mempengaruhi harga.

Eh.. bercerita panjang lebar ni... mana gambarnya?  Takder... memang tak nak tangkap gambar kat situ, tak nampak lokasi yang berkenan di hati (yang sebenarnya segan nak keluarkan handphone... aye guna handpone jer untuk tangkap gambar sedangkan orang lain siap bawa Canon DSLR lagi... huhuhu...)

Buat masa ini itulah dulu cerita hujung minggu ini di Pasaraya Mydin RTC Gopeng.  

Esok dah nak kerja, baby Abid ni... asyik merengek jer...sabar lah juga



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.