Pageviews

17 Jun 2011

5 blog paling kerap dilawati 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Entah apa la pula mimpi malam tadi, tiba-tiba hari ini di kesempatan yang ada ni tergerak hati nak buat catatan tentang 5 blog yang kerap dilawati 2011.  Yang pastinya 5 blog ini mesti dilawati tak kiralah tahun 2011 ataupun tahun-tahun yang mendatang. 


Projek dianjurkan oleh Denaihati ini bertujuan untuk membina NETWORK BLOGGER yang besar yang akhirnya insyallah akan menambah kenalan yang mungkin akan menjadi rakan setia kepada blog anda.  Network Blogger ini akan sangat diperlukan pada waktu-waktu tertentu seperti membantu teman blogger menang contest seperti Bantu Blogger jadi No 1.

Eh! tunggu sekejap bila baca tajuk tu banyak kali lain macam pulak makdudnya.  Okeh tak per... biarkan dulu, biarkan penganjur yang jelaskan nanti. 

Tanpa banyak bicara dan celoteh panjang berikut disenaraikan 5 blog yang paling kerap dilawati 2011.

1.  Great Teacher Onizuka - eyriqazz.com
Kenapa?  Sebab ada kisah keluarga, tips, kisah kehidupan dan banyak info yang ringkas dan menarik serta memikat hati... yehaaa

2.  Santai Bersama Ben Ashaari
Kenapa?  Sebab blog ni santai taklah berat sangat kepala otak ni nak pikirkan.  Isu yang dilontarkan dalam bentuk yang sangat2 ringan tapi padat ...

3.  Princess Victoria
 Kenapa?  Untuk cuci mata... orang perempuan kan...

4.  Denaihati - Hidup Untuk Memberi
Kenapa?  Bukan kerana dia penganjur projek ni, tetapi sebab banyak info yang baik untuk peringatan buat hati yang dilontarkan dalam bentuk santai dan selesa.

5.  Red Mummy - Red Diva
Kenapa? Sebab .... of coz la diva kan... walaupun kadang-kadang gaya bahasanya kadang-kadang broken... tapi mudah difahami dan ringan.


Nak buat kesimpulan ker?  Bukan 5 blog ni ajer yang dilawati banyak lagi... oleh kerana penganjur nak 5 jer... so inilah antar 5 blog yang paling kerap dilawati untuk tahun 2011 nih.  Blog-blog yang lain tu ha... tersenarai banyak dalam 'bloglist yangbaik' selalu dilawati...

Dan, bahan rujukan santai dan ringan ini memang perlu kerana semasa kerja dah jenuh baca kertas kerja dan minit mesyuarat serta peraturan-peraturan akademik dan peraturan pejabat yang berat-berat.  Sesekali ada juga singgah ke blog yang bahan bacaannya yang ringan ni ... dapatlah kurangkan beban dan stress.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.