FOLLOWER

16 Disember 2010

Kita hanya merancang

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

baru tadi dok berkira-kira dan bercadang petang ni nak pi cari sayur, ikan, ayam dan bahan2 masakan lain cadangnya nak masak2 malam ni, dah beberapa hari tak makan dengan anak2... dok biar depa makan ngan bibik jer... sian nyer...


sumber gambar:  mr google... lagi
 cadang nak masak tu tak lah hebat macam gambar kat atas tu... tapi buleh la... kalau setakat ikan tilapia goreng atau bakar cicah air asam, sayur campur goreng atau masak lemak cili (tak boleh pedas - nanti anak2 tak makan), lagik... tauhu sumbat pun okeh jugak kan... tapi semua tinggal angan2 jer... mungkin untuk hari lain kot...

kenapa tinggal angan2? sebabnya hubby ada planning lain la pulak nak ajak pi Lekir, jumpa mak... ikut jer eekk... lagi pun hujung minggu ni mungkin tak dapat pi sana sebab hubby kerja..ye la...

sekian....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.