FOLLOWER

16 Disember 2010

Suatu penantian yang menyeksakan namun berbaloi

Assalamualaikum dan salam1Malaysia,

Suatu penantian... memang menyeksakan kalau terpaksa menunggu. Tak kira lama ke sekejap.  Namun ada ketikanya penantian itu mendatangkan hasil yang berbaloi-baloi... macam menunggu durian di pondok durian kat dusun durian di Bota Kiri atau Lambor Kanan atau juga kat kebun durian arwah bapa kat Beruas... hehehe

sumber gambar:  mr. google
cerita dan gambar di atas tiada kaitan dengan apa yang aye nak ceritakan... mesti kah borang bengang sebab aye sering buat cerita separuh jalan lagi pulak suka tukar jalan cerita dan juga suka cerita tak habis... tergantung kan?... takper tunggu lagi...

Nak cerita tentang penantian atau penunggu? Sebuah penantian la... pagi tadi ada 2 orang tetamu datang menunggu untuk bertemu dengan bos... yang seorang ni tak buat appointment pun datang terjah jer, yang sorang lagi memang ada buat temujanji... okeh takper la... tunggu yer, kejap lagi bos sampai.  Tak tau pulak rupa2nya bos cuti... terpaksalah datang dari jauh untuk jumpa dengan tetamunya itu. Tetamu istimewa ?  tak tau pulak... mungkin pada bos special la, kalu tidak masakan dalam cuti pun sanggup datang ofis.

Al kisah 2 orang tetamu tadi... tungguuu punya tungguuuu, baru bos sampai... jumpalah dan bincanglah tentang sesuatu yang hanya mereka saja yang tahu...agak lama juga, sementelahan bos tu memang suka bersembang hanya aye ajer yang tak pandai sembang ... apa nak buat dah sejak azali cam tu...

Sekian adanya.... puas hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.