Pageviews

28 September 2010

Promosi Qurban di Kemboja oleh eQurban.com dan Denaihati

Assalamualaikum dan salam 1Dunia,

Terima kasih kepada eQurban.com  dan tahniah juga kepada denaihati yang telah telah terpilih sebagai platform kepada eQurban.com untuk berkongsi rezeki dengan teman-teman blogger. eQurban.com  adalah sebuah syarikat Malaysia yang menyediakan khidmat qurban lembu di Kemboja sempena Hari Raya Aidiladha. Keunikan eQurban berbanding syarikat lain kerana lembu yang disediakan adalah ternakan usahasama eQurban dengan Koperasi Muslim Kemboja. Harga untuk satu bahagian qurban juga sangat kompetitif iaitu hanya RM230 untuk sebahagian. Setiap peserta qurban akan mendapat sijil setelah qurban disempurnakan dan kepada yang berminat untuk melihat proses qurban juga boleh diuruskan.

Ladang lembu usahasama eQurban dengan Koperasi Muslim Kemboja

Dengan semangat Hidup Untuk Memberi, sempena musim hari raya qurban tahun ini, eQurban.com bermurah hati menganjurkan Contest Qurban di Kemboja. Kepada blogger yang berminat mudah sahaja. Anda hanya perlu membuat satu entri Promosi Qurban di Kemboja kemudian tinggalkan link tersebut di ruangan komen dan share kan di http://www.facebook.com/pages/Denaihaticom/131306343566283. Mudahkan.

Apa hadiahnya?? Hadiah Qurban di Kemboja adalah 7 bahagian lembu bernilai RM230 untuk setiap bahagian disediakan kepada 7 pemenang makanya setiap pemenang akan mendapat 1 bahagian qurban. Blogger boleh buat entri di lebih satu blog tetapi hadiah hanya layak untuk seorang blogger untuk satu bahagian sahaja.

Bagaimana pemenang dikira tu?? 7 blogger yang mendapat klik LIKE tertinggi di http://www.facebook.com/pages/Denaihaticom/131306343566283 akan dikira sebagai pemenang contest Qurban di Kemboja.

Siapa yang layak untuk join?? Semua blogger Islam yang berada di atas muka bumi Allah.

Tarikh tutup : Contest Qurban di Kemboja akan ditutup secara rasmi pada 11.59pm 19/10/2010.

Pertanyaan : Boleh bertanya terus melalui ruang komen, http://twitter.com/denaihati http://facebook.com/denaihati atau tinggalkan pesan di contact. Jangan lupa untuk lawat blog ini (Denaihati) untuk melihat update terbaru. Kepada yang hendak terus menempah qurban sila terus ke eQurban.com. Infaq baju terpakai juga diterima.

Daripada Aisyah r.a Nabi Muhammad s.a.w. telah bersabda yang bermaksud: “Tiada suatu amalan yang dilakukan oleh manusia pada Hari Raya Qurban, yang lebih dicintai Allah selain daripada menyembelih haiwan qurban. Sesungguhnya haiwan qurban itu pada hari kiamat kelak akan datang berserta dengan tanduk-tanduknya, bulu-bulunya dan kuku-kukunya, dan sesungguhnya sebelum darah qurban itu menyentuh tanah, ia (pahalanya) telah diterima disisi Allah, maka beruntunglah kamu semua dengan (pahala) qurban itu.”(Riwayat al-Tarmuzi, Ibnu Majah dan al-Hakim)

~~~~~
note:  artikel disalin bulat-bulat dari blog Denaihati.
andai tak tersenarai sebagai peserta pun tidak mengapa, yang penting dan pastinya aye tolong promosikan entri dan artikel berkaitan Qurban di Kemboja...ada sesiapa yang nak join bolehlah berhubung terus dengan Denaihati.com

3 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.