Memaparkan catatan dengan label Kad. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Kad. Papar semua catatan

6 Mei 2013

Koleksi Kad Ucapan Elektronik | Hari Ulang Tahun Kelahiran

Assalamualaikum dan selamat hari ulang tahun kelahiran,


Hari ini, Isnin 6 Mei 2013 bersamaan 25 jamadil Akhir 1434 merupakan hari ulang tahun kelahiran aye yang ke-....

Biarpun umur itu menjadi rahsia tetapi yang pasti tarikh ini merupakan tarikh rasmi meningkatnya usia pada setiap tahun.

Agak terlewat sedikit mengeluarkan ucapan ini dan juga catatan ini.  Tetapi masih belum terlewat untuk terus menerima ucapan dari rakan-rakan terutama dari rakan FB yang terus menerus memberi ucapan.

Berikut adalah koleksi kad ucapan elektronik, antara yang terawal diterima pada awal pagi ini.

terima kasih Dato' atas ingatan

terima kasih Prof di atas ingatan dan petikan ungkapan
yang sungguh bermakna

Sekian sahaja buat kali ini.  Semoga dengan bertambahnya usia akan lebih mematangkan fikiran.  Semoga dikurniakan keberkatan dalam rezeki dan umur.


10 Ogos 2012

Ada apa dengan Kad Ucapan Hari Raya

As salam,




Teringat ketika di zaman sekolah rendah, berlawan dengan kawan-kawan sekelas siapa yang dapat kad hari raya paling banyak... memang happeninglah masa tu.  Setiap kali dapat kad raya gantung di dinding rumah.  Berkebetulan masa tu dinding bilik hanya papan 'plywood' jer sor senang lah nak lekat dengan paku payung.  pas tu letak la gambar ketupat.  Bila kawan-kawan datang ke rumah ... suka lah dapat pujian kad raya banyak.... hurray...

Tetapi itu cerita dulu-dulu, hampir 30 tahun dulu.  Sekarang tidak lagi.   Namun nostalgia lama tetap kembali. 

Cadangnya malam ni ke tak pun petang esok nak selongkar grobok lama cari kad raya zaman sekolah... kalau ada lagi tak dimakan bubuk atau ulat buku.  Nak gantung juga kat dinding rumah baru nih...

Tahun ni... baru dapat satu kad raya .... sungguh istimewa dari orang teristimewa ... memang dapat setiap tahun.  Gambar nyer blom letak lagi... ala kalau letak kat sini... semua orang tahu kan?  Rahsia dulu.


gambar atas ni... teaser jer...

6 Mei 2011

6 Mei 2011 dapat kad ucapan istimewa | Perlu tayang ke tidak?

Assalamualaikum, selamat sejahtera dan Selamat Ulang Tahun Kelahiran kepada yang berkenaan,


Pagi-pagi buka e-mail... walahai... sukanya.  Terfikir jugak nak buat entry tentang kad ini...tetapi kot2 nanti dikatakan perasan...

Tapi dah habis fikir lah ni... masa rehat tengahari baru sempat nak karang.. tu pun malas jugak nak mengarang panjang lebar...

Jangan jeles yer... sesiapa yang kerja di UiTM pasti dapat kat macam ni...Kad ini aye yang punya.


Terima kasih Dato'

17 September 2009

Kad Raya Aidil Fitri 1430 untuk semua


Kad ini ditujukan istimewa kepada semua 'follower' aye.

Tidak dilupakan juga kepada semua pembaca blog ini.

babab.net