Pengikut Setia

07 Jun 2024

Dapat Baju T dan Kemeja Korporat Free

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Alhamdulillah.  Dapat lagi Baju T dan Kemeja Korporat Free.  Terima kasih kepada yang berusaha untuk mendapatkannya dan juga kepada yang berusaha menyerahkannya.

Baju T

Baju T berlengan panjang.  Suka warnanya, jarang jumpa dan memang tiada dalam koleksi lagi.  Saiznya memang dah sesuai.  Disebabkan baju ini bukan sejenis muslimah maka perlu cari extender.  Tak nak extender macam skirt, tapi perlu cari kain yang warna sama atau hampir sama dan sambung jahit terus.  Itulah Sis.


Kemeja Korporat

Kemeja ini juga dari warna yang jarang Sis jumpa.  Cutting cantik.  Seperti biasa juga, disebabkan cutting standard makanya perlu diusahakan sesuatu supaya dapat pakai dengan selesa.  Jika tidak dibuat sesuatu... maka baju ini akan tersimpan rapi dalam almari.

Terima kasih sekali lagi.  Apa pun komen sis mengenai baju ini bukanlah kerana tidak berterima kasih atau tidak bersyukur.  Komen ini adalah kerana Sis nak pakai tetapi mengikut apa yang Sis selesa tanpa menyusahkan orang.  


💖 Terima kasih.

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah. Rezeki. Company saya dulu mungkin sebab majoriti muslim, baju diberi pilihan samada T-Shirt atau blouse muslimah tu.

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Carian