Pageviews

19 Jun 2018

Mystery Giveaway by Flavnesz

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Mystery Giveaway by Flavnesz



Jujur diakui akak memang lemah dalam bahasa Inggeris.  Jika sekadar membaca tu boleh, nak fahami maksudnya ambil masa sikit... kalau nak tulis balik lagi kelaut nahu kemana PT FT PPT semua lintang pukang.  Sebab tu lah akak tak ambil degree lagi sebab akak belum ambil MUET.  Memang salute abih lah kat adik-adik yang dah tamat Master dan PhD bagai.  tapi ini bukan point penting untuk dibahaskan di sini. Sebab entri ini adalah entry untuk penyertaan dalam  Mystery Giveaway by Flavnesz



Mystery Giveaway by Flavnesz



Seperti yang tertera pada banner comel di atas, giveaway ini akan tamat pada 30 Jun 2018.  Masih ada masa lagi kepada yang berminat untuk selongkar giveaway ini.  

Macam mana nak turut serta?  Klik jer pada banner di atas dan ikutlah langkah-langkah comel yang mudah yang diberikan oleh penganjur giveaway.

Baru pertama kali akak mengenali blog ini dan ianya sukar untuk digambarkan kerana belum pun habis teroka blog ini.  Pertama kali nampak ringkas dn tidak sarat dengan widget.  Hanya itu dulu gambaran pertama yang dapat diberikan.


Terima kasih kepada semua atas kesudian singgah baca dan tinggalkan komen anda untuk entri ini.  Jom berikan sokongan kepada Mystery Giveaway by Flavnesz.


2 ulasan:

  1. Goodluck kak sertai giceaway ni. Jemput singgah ke blog saya ada entry terbaru
    https://thisisme-38.blogspot.com/2018/06/new-phase.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.