Pageviews

19 Ogos 2016

Giveaway Dan Pencarian Bloglist by Jepun Mari

Giveaway Dan Pencarian Bloglist by Jepun Mari


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Giveaway Dan Pencarian Bloglist by Jepun Mari.  Tiba-tiba rasa tertarikh pula dengan giveaway yang ini.  Walaupun bukan kerana Jepun tetapi kerana hati sudah tertarik.  Dari tadi dok belek entri ini, memikirkan macam mana nak buat pengisian untuk entri ini.  Untuk pengetahuan semua, giveaway ini dianjurkan oleh rakan blogger yang diberi nama Suzie atau Azie.  Mana-mana sajalah.

Akak tau, celoteh panjang lebar bukannya ada orang baca.  Tapi korang jangan silap pula, entri yang panjang lebar ini dibaca oleh en Google.  Mungkin juga ada seo sikit-sikit di dalam entri ini mana tau.  Kot kat Jepun ker ataupun kat nama Suzie ke... kan.

Hehehe.  Okey, jom kita tengok ada apa dengan giveaway ini.


giveaway dan pencarian bloglist

Giveaway Dan Pencarian Bloglist by Jepun Mari


Klik banner di atas untuk berkenalan dengan penganjur dan seterusnya bacalah syarat-syarat yang dikenakan untuk menyertai giveaway ini.  YB percaya syarat yang dikenakan tidaklah berat sangat, korang pun boleh faham.

Berikut adalah antara ganjaran yang bakal diterima oleh peserta giveaway ini:


  1. 5 peserta yang bertuah akan menjadi senarai bloglist Jepun Mari sepanjang tahun 2016. Yang ini Azie akan baca setiap blog yang join contest ni, yang mana menarik perhatiannya akan senaraikan sebagai 5 bloglist yang bertuah.  Harap-harap blog YangBaik termasuk dalam senarai perhatian Azie... :P  Pastu korang akan tanya pulak, "menarik ke blog YangBaik nie?" Kan?
  2. Hadiah berbentuk tudung AJ klik sini 


Tempoh penyertaan :  18 Ogos 2016 - 23 September 2016.

Jadi, tunggu apa lagi... jom sertai giveaway ini.  Lagi ramai lagi meriah.


Terima kasih singgah baca entri ini, Giveaway Dan Pencarian Bloglist by Jepun Mari.


2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.