Pageviews

02 Februari 2016

CPUV Ke-7, 8 dan 9 Tahun 2016

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


CPUV Ke-7, 8 dan 9 Tahun 2016


Agak terlewat pula YangBaik keluarkan entri ini.  Boleh lah dikatakan entri ini entri "pandang belakang", kerana hari ini sudah masuk hari ke-2 bulan Februari, baru nak keluarkan entri CPUV yang diterima pada bulan Januari.  Aduh... harapan YangBaik adalah Nuffnang tidak akan mendenda atau menarik CPUV ini dengan cepat.  Kali ini YangBaik kongsikan kempen CPUV yang ke-7, ke-8 dan ke-9 yang telah diterima dan sedang berlangsung.

CPUV ke-7, 8 dan 9 2016

CPUV ke-7 adalah Titan Watch Launch.  Titan adalah jenama jam tangan yang popular dan berprestij.  Pastinya menjadi idaman setiap orang mengikut kemampuan dan minat juga.

CPUV ke-8 pula adalah Huawei Mate S.  Huawei, satu jenama yang hebat juga dalam arena telekomunikasi.  YangBaik ada satu jenama yang sedang digunakan sekarang.  BEST WEI!!!

Okey, CPUV ke-9 adalah Panadol Actifast.  Biarpun iklannya tidak melibatkan Panadol secara langsung tetapi boleh kita kaitkan bagaimana kehidupan sekarang yang mementingkan kesegeraan. Semuanya mesti segera.  Aktiviti kita pastinya terbatas apabila kesakitan menyerang. 

Demikianlah serba sedikit dan ringkasan review CPUV yang sedang bernari-nari di blogYangBaik.


Terima kasih atas kesudian singgah dan meninggalkan komen untuk entri CPUV Ke-7, 8 dan 9 Tahun 2016

4 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.