Pageviews

14 Ogos 2015

CPUV Nuffnang Beratur

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


CPUV Nuffnang Beratur 


Bukan sesuatu yang sukar dan juga tidak mudah untuk mendapatkan CPUV Nuffnang melekat di blog.  Nak tarik perhatian pengiklan dan Nuffnang memerlukan kesabaran dan kerajinan dalam berblogging.  Terima kasih kepada Nuffnang dan pengiklan yang sudi mengatur CPUV di blog YangBaik pada bulan Ogos.  Betul-betul tidak sangka.

CPUV 2345 bulan Ogos

CPUV 2345 bulan Ogos


Ada empat iklan CPUV yang baru diwartakan di blog YangBaik. CPUV pertama telahpun direkodkan pada entri yang lepas.  Kali ini giliran 4 lagi CPUV direkodkan pada entri ini iaitu UforLife, Saturday Night Fever, KFC - Zinger Rice Wrap dan KFC - Ka$h Card.  Tidak sempat nak merakam bilakah iklan-iklan berkenaan menari-nari di blog ini.

Kepada rakan blogger yang berminat nak mendapatkan tips bagaimana CPUV Nuffnang boleh beratur setiap bulan sepanjang masa boleh rujuk di SINI.  YangBaik tidak berapa mahir memberi tips tetapi mahir dalam belajar mendapatkan tips bagaimana CPUV Nuffnang beratur.  Kadang-kadang tidak juga beratur, itu semua boleh diatasi bila kita rajin mentelaah setiap tips yang diberikan.

Masih berminat untuk mendapatkan tips bagaimana CPUV Nuffnang beratur?  Rajin-rajinlah survey. YangBaik tiada tips yang boleh dikongsikan tetapi boleh memberi jalan untuk mendapatkan tips. Ramai juga dikalangan rakan blogger kita yang bijak dalam memberi tips menarik.

Penting untuk meneliti setiap entri yang dikeluarkan untuk mendapatkan tips yang telah diberikan.

Semoga setiap tips yang diberikan dapat membantu rakan blogger dalam menjana income secara online.


9 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.