Pageviews

01 Julai 2015

Komentator Jun 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Komentator Jun 2015


Sekali lagi entri penghargaan kepada rakan blogger yang rajin meninggalkan komen di blog YangBaik.  Tiada kata secantik bahasa untuk YangBaik ucapkan kepada rakan blogger sekalian. Setiap patah dan baris ayat yang dilontarkan di ruang komen blog ini begitu bermakna sekali.  

Mungkin juga rakan blogger perasan, YangBaik sudah jarang membalas komen-komen yang diberikan.  Bukan tidak menghargai tetapi untuk memberi ruang kepada rakan-rakan sekalian mentafsirkan sendiri apa yang telah ditaip.  Namun di kesempatan lain YangBaik akan terus berusaha untuk membalas setiap komen yang ditinggalkan.


Komentator Jun 2015

Mari berkenalan dengan mereka.
  1. Ms. Kejupenyet (18)
  2. AinAthirah Anuar (12)
  3. adianiez AIDA (10)
  4. budakbandunglaici (9)
  5. Hani Fadhlina Abdul Rahman (8)
  6. Farah Waheda Wahid (7)
  7. Azizi Elias (4)
  8. Nurfaezah Abdullah (3)
  9. Maria Firdz (3)
  10. AyuInsYiraH (2)

Ilustrasi. (Foto: cahayaislam.net)

Terima kasih dan penghargaan juga ditujukan kepada rakan-rakan yang tidak sempat meninggalkan komen.  YangBaik amat memahami keadaan semua.  Kadang-kadang nak letak komen tiada idea atau boleh jadi juga entri yang dikeluarkan itu seperti tiada apa yang hendak dikomen.  Apa pun tanggapan rakan blogger sekalian, YangBaik memahaminya.  

Terima kasih atas trafik yang diberikan sepanjang bulan Jun dan bulan-bulan yang akan datang. Semoga rakan blogger sekalian tidak jemu singgah dan tinggalkan pendapat mengenai blog YangBaik.




4 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.