Pageviews

14 Oktober 2014

#Bajet2015| Ada apa dengan maklumbalas

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


#Bajet2015|  Maklumbalas diperlukan



Pembentangan #Bajet2015 oleh Perdana Menteri Dato' Sri Najib Razak yang berlangsung Jumaat lalu telah berjalan dengan lancar. Pembentangan tersebut dapat diikuti sama ada melalui siaran televisyen dan radio, secara atas talian mahupun melalui Sorotan Pembentangan di Twitter.

Terjawab sudah teka-teki dan persoalan yang bermain di kotak minda dengan terungkainya isi kandungan pembentangan.  Bermacam-macam pandangan dan pendapat mengenai pembentangan #Bajet2015.  Dimaklumkan bahawa kerajaan kini ingin mengetahui pendapat dan maklumbalas rakyat berhubung apa yang telah dibentangkan Jumaat lalu di Parlimen.

Selaras dengan itu, Kaji Selidik #Bajet2015 dijalankan bagi mengumpul pandangan serta pendapat anda berhubung #Bajet2015 yang baru dibentangkan. Daripada cakap-cakap kosong atau pun bernas, ada baiknya pendapat dan maklumbalas itu disalurkan ke saluran yang betul. Sudah pasti setiap maklumbalas daripada semua pihak mendapat perhatian pihak berwajib.

Sila kunjungi www.najibrazak.com/bajet2015/survey untuk mengambil bahagian dalam kaji selidik tersebut.

Teruskan mengikuti laman web www.NajibRazak.com serta laman sosial Perdana Menteri Dato' Sri Najib Razak seperti Facebook dan Twitter untuk mendapatkan perkembangan terkini #Bajet2015.





Jom kita sama-sama berikan sokongan dan maklumbalas mengenai pembentangan #Bajet2015. Serlahkan bakat dan potensi kita sebagai warganegara yang bertanggungjawab.

(*-*)

3 ulasan:

  1. maklum balas ye kak...segera bertindak..hahaha

    BalasPadam
  2. Bukan xnak buat tapi dah terkena... bagi maklum jer, tindakbalasnye xde... huhu

    BalasPadam
  3. maklum balas ? ekkeeke harap maklum aje dapat nanti :P

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.