FOLLOWER

16 Januari 2013

Bagaimana jika tiba-tiba

As salam,




 
Bagaimana nak berjaya jika...
Tiba-tiba mesin fotostat meragam buat hal.
Tiba-tiba mesin faksimili pulak masa tu la... nak offline tak pun toner habis... lambatlah cam nie...
Tiba-tiba pula mesin cetak meragam la pulak... sangkut sana sini... panggil technician tak sampai-sampai, kalau setakat toner yang habis boleh leh ganti sendiri
Tiba-tiba black-out... habis padam lampu dan semua peralatan tak berfungsi
Tiba-tiba komputer atau PC blurr... hanging semacam

Kerja tetap kerja ...
aka hidup mesti diteruskan

Bagaimana pula jika tiba-tiba
kita yang sakit....
agak-agak ada tak orang nak tolong siapkan kerja kita?
Bertimbun la kat situ... sampai korang dah masuk kerja pulak baru nak sambung
nak set-up semula mana yang telah tertinggal
.... kan sakit semula...

fikir-fikirkan....

1 ulasan:

  1. klu kita mc lama,macam mana?aiyo mintak simpang lah..hehe

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.