Pageviews

28 September 2012

Pengurusan acara dan Dr Zakir Naik Malaysian Tour 2012

As salam


Pengurusan acara sememangnya sesuatu yang menakutkan bagi sesetengah orang dan menjadi teruja pula bagi orang yang lain.  Tiba-tiba pengurusan acara nak dijadikan topik perbualan pada hari ini.  Bukannya expert sangat pun dalam dunia pengurusan majlis, tetapi bila teringatkan banyak sangat even kena buat dan kena hadiri rasa macam rimas pulak.  Dan, tak semena-mena idea nak menulis tu datang.

Hanya satu saja silapnya idea datang pada masa yang tidak sesuai dengan keadaan.  Tengah malam ketika tidur ler... sampai terjaga dari lena, nak on laptop malas la pulak.  Sudahnya idea itu dibiarkan berlalu ... sekarang tiba masa untuk kutip semula idea yang bertebaran.

Walau apapun nantikan perkongsia idea dan pandangan dalam masa terdekat.  Cuma @yangbaik tak berapa pasti pula bila idea itu akan dicatatkan di sini dengan keadaan badan yang agak lemau bertambah pula dengan kerja-kerja yang hampir tertangguh dek lambakan even dan macam-macam.


Ada yang nak berkongsi idea?  Boleh kita rekodkan di sini untuk tatapan adik-adik yang akan study event management.  Kesian kat mereka...

Sementara itu lihat tu apa yang menarik mengenai Dr Zakir Naik Malaysian Tour 2012.  Terima kasih kepada bro Denaihati atas perkongsian maklumat ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.