FOLLOWER

12 Oktober 2011

Peperiksaan Akhir Tahun 2011 | 5 Tahun

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,



Peperiksaan Akhir Tahun 2011 bagi pelajar berusia 5 tahun. 
Perhatian! 5 tahun bukan Tahun 5.
Bermula 10 Oktober 2011 hingga 13 Oktober 2011.
Sebanyak 8 matapelajaran, 1 hari 2 subjek
Bermula dengan Bahasa Melayu, Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Al-Quran, Tulisan Jawi, Peribadi Muslim, PSSPI dan Matematik.
Terasa seperti mak bapak yang nak ambil exam untuk PTK. (walau PTK dah mansuh)

Semoga Alif berjaya.

Selingan sebentar...

"Tadi ada 3 buku soalan, alif dapat jawab 1 buku jer, maknanya alif boleh dapat nobor satu sebab alif jawab 1 buku"

Cikgu kata alif budak pandai dapat jawab 1 buku jer...

Konfius atau keliru... jangan salahkan anak-anak kalau dia salah tafsir kerana hatinya suci bersih tidak mengerti ejekan atau gurauan...

Sebagai orang dewasa apa pula pandangan anda jika diberikan ganjaran yang tidak setimpal?

???

`

6 ulasan:

  1. uishh banyaknya udah mcm amik pmr plak

    BalasPadam
  2. hehe budak2... ada yg igt kalau dapat no banyak dalam kelas... itu yang bagus hehe 1 2 3 sikit sgt ~

    BalasPadam
  3. to ieyda,

    memang banyak, tak sangka pulak ada exam sampai macam tu sekali... ingatkan biasa2 aje.. dah nampak macam luar biasa la pulak...

    BalasPadam
  4. to manje,

    kalau budak umur 5 tahun fikir macam tu tak per, ni yang tak boleh blah bila dah umur 20 tahun pun dok fikir macam tu juga...

    BalasPadam
  5. to YNA,

    tq... nanti sampaikan...

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.