Pageviews

05 Oktober 2011

Lagi kisah cinta bersama Samsung GALAXY SII

Assalamualaikum dan selamat sejahtera Malaysia,


Samsung GALAXY SII bercinta lagi atau ada sesiapa yang sudah jatuh cinta dengan Samsung GALAXY SII?

Samsung GALAXY SII memang hebat, dengan saiznya yang sedang elok (sedap dipegang) membuatkan ramai orang sudah jatuh cinta dengannya termasuk juga sesiapa yang membaca entry ini... hehehe. 

Sana sini sibuk diperkatakan mengenai kehebatan Samsung GALAXY SII. 
Sehinggakan di dalam kursus juga para pesertanya sibuk sekali ... menyalin nota di papan layar dengan Samsung GALAXY SII.  Memang agak menghairankan, tetapi jika dilihat daripada hasilnya sungguh menakjubkan. Berbalik kepada salin nota... bukan lah menulis nota tetapi 'snap' gambar nota yang terpapar di papan layar, tak perlu susah-susah nak menyalin seperti konvensional... lambat kata mereka lah... Tapi awas, jangan salah gunakan Samsung Galaxy SII untuk meniru semasa peperiksaan ... itu tidak baik untuk moral dan etika anda selaku penjawat awam dan juga rakyat Malaysia.


Sayangnya aye tiada video untuk di upload mengenai aktiviti pencinta Samsung GALAXY SII sepanjang Kursus Induksi yang lepas... sekadar bercerita sajalah... memang teruja sangat-sangat dan harus segera dapatkannya satu untuk aktiviti kursus berikutnya... itupun jika ada peluang lah, tetapi yang pasti bukan Kursus Induksi... :-)




Sekian. I Love My Samsung Galaxy SII.

*-*

1 ulasan:

  1. 1st time visit blog ni. Thank you sbb tulis pasal saya. Cuma bekalan Solusi tertangguh lps raya..Maaf. Teruskan menulis, byk manfaatnya..

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.