Pageviews

11 September 2011

Aktiviti 11 September 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Aktiviti hari ini 11/9/2011, selain daripada kerja lebih masa adalah mengemas rumah.  Seperti biasalah kan dah jadi tanggungjawab terhadap anak-anak juga.  Oleh kerana semalam dengan tegar dan gigihnya selepas membeli juadah untuk berbuka puasa yang ke-6, berkejar pula ke kedai perabut yang konon-kononnya nak tengok saja.  Tetapi hati dah terpaut dan tertawan dek harganya yang berbaloi kebetulan duit pula cukup di tangan. Apa lagi beli lah almari pakaian untuk mereka berdua seperti digambar tu... Alif dan Diena... suka kemain lagi.

Semalam tak sempat nak kemas sebab lepas buka puasa terus ke rumah jiran tetangga menghadiri majlis rumah terbuka.  Bila balik anak-anak nak tidur macam pula nak punggah kain baju tu.. Tu yang dijadikan cerita pagi tadi sebelum ke tempat kerja angkat almari tu letak di bilik... dan tinggalkan mereka untuk mengemas di rumah.  Petang ni, tengok dulu apa yang sempat nak buat.

Itulah sebahagian cerita dan aktiviti pada 11/9/2011. 
Tiada kaitan langsung kan dengan apa yang sedang heboh diperkatakan sekarang ni... hehehe.... tak moh cari publisiti murahan la...
Sekian.

*.*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.