25 Ogos 2011

Kenapa lari tajuk pula

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Ada apa dengan tajuk cerita kalau isinya kosong dan tak sama lansung isi cerita dengan tajuk cerita. 

Ada orang (atau blogger la kot) tanya kenapa tajuk cerita awak tak sama dengan isi cerita awak?  Nak jawab ke tidak... malas la nak jawab.  Kalau diam jer boleh tak? sebab aye tak tau nak jawab apa, tapi bila diam nanti orang kata diam tanda setuju ... pulak... dah ... okey nak jawab macam nie pulak... 'biarlah rahsia'... he eh lee...

Ada orang (atau blogger lagi) tanya apasal blog awak ni ceritanya macam tak masuk akal, pengunjung pun tak banyak mana pass tu perasan pulak ala-ala top blogger la konon..  Top ker?  Idak eh... cuma tajuk tu untuk jadi top blogger bukan lah perasan top ... tak top setara mana pun... picisan jer...

Bab cerita tak masuk akal tu ... payah sikit ... sebab aye tak pernah dan tak akan pernah buat cerita pasal fasya sandha mandi berkemban, atau cerita pasal khidmat sexs di kampar.  Ada juga cari pasal jubah raya aida radzwil..... tapi apasal ada orang cari benda-benda tu singgah kat sini... itu lagi tak masuk akal... apa-apa aje lah ...

Bulan Ramadhan yang suci murni ni... kalau dah gersang sangat tak der idea dan dah kering kontang baik duduk diam-diam baca buku agama ker atau paling tidak bacalah buku Bila Pintu Hati Terbuka... lagi bagus kalau dapat bertadarus khatam terus.

Sudah-sudahlah ...

*-*

Tiada ulasan:

Catat Komen

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

babab.net