FOLLOWER

15 Disember 2010

Contest Pertama Anjuran al-lavendari

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia,


MARILAH MASUK CONTEST PERTAMA ANJURAN SAYA !  - itulah tagline untuk contest anjuran al-lavendari.

Tak disangka-sangka buah cempedak jadi nangka, tapi jalan lupa sekarang nih dah ada cempedak nangka... isinya sedap!!!!... alahai dah lah mengidam pulak mana nak cari nih... dah merepek meraban jugak.  Sebenarnya aye mau bilang aye dah kena tag oleh Bulan yang telah jatuh keriba a.k.a myri (Cikgu Humairi)... nak kena buat juga lah... bukan jer myri yang datang jemput malahan tuan al-lavendari juga datang menjemput.  Tak join segan pulak... alang-alang ada masa nih aye buat juga lah contest ni, mana tau kot2 buleh dapat RM300.00 boleh buat beli jamu dalam pantang bulan depan (Insya-Allah).  Kalau tak dapat bukanlah bermakna aye tak beli pulak jamu tu... beli jugak... cuma kalau dah menang tu save bajet sikit... kan?

Berbalik kepada contest, al-lavendari pertama kali menganjurkan contest ni bersempena dengan pengikutnya yang telah mencecah 300 orang.

keterangan lanjut bolehlah berkunjung ke al-lavenderi atau komensen (klik pada link berkenaan).

Di sini aye nak buat cerita tentang tugasan contest ni pulak....

1.  Negara luar yang pernah dilawati oleh al-lavendari adalah:  Britain / Tajuk entri berkaitan: SONYUM SOKOJAP - 7 ... ROYAL MAI ! / Tarikh disiarkan: 21 Disember 2009.

2.  Negara seterusnya adalah:  Mesir / Tajuk entri berkaitan:  CANDID CAMERA ...KAHERAH !  / Tarikh disiarkan:  15 Disember 2009.

seterusnya.... cukuplah dulu, penganjur cuma nak satu jer... dah lebih2 lak pulak....

tapi tak per... kita usaha lebih dapat ganjaran lebih.... betul tak tuan lavender?  Hehehe suka jugak nak menyakat pakcik2 nih...

sekian...

ops, aye nak tag Ieda, Pakwe dan Hans ... --- oit korang jangan tak jawab pulak tau...


Terima kasih semua.... sekian adanya... toche2

4 ulasan:

  1. wah
    macam susah2 jer soalan dia nih

    apa2pun gudluck untuk kamu yer
    menang belanja den RM7
    hehehee


    P/S : Kenapa Nama Awak Macam Nama Perempuan?

    BalasPadam
  2. to hans,

    hmm... tak lah susah,
    eh jawab tau...
    tapi naper RM7 yer... tak per aye hantor juga... tq

    BalasPadam
  3. terima kasih kerana sudi turut serta.

    BalasPadam
  4. to al lavendari,

    terima kasih kembali

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.