Pageviews

17 April 2009

Aku, MPK dan "Glukos"

Sebenarnya nak citer pasal apa nihhh...

Aku... kena pi bengkel MPK kat INTEC di Seksyen 17, Shah Alam pada 13 hingga 15 April 2009.
Aku?... terpikir gak... belum layak rasanya pi bengkel MPK nih... yelah aku hanya gred 17, sedangkan yang pi kat sana tu smuanya gred 27 ke atas... walau pun begitu aku reda dan pasrah... ewah macam lagu plak... tak pe semua tu ilmu... bkan snang nak dapat...
Aku.. sedih?... Hmmm cam ne tak sedih kena tinggal 2 cahaya mata intan payung ... aku tak biasa tinggal lama-lama....

MPK... Manual Prosedur Kerja... disediakan disediakan untuk panduan bagi memastikan pelaksanaaan aktiviti dan proses-proses di jabatan adalah menepati perundangan, dasar dan peraturan yang berkuatkuasa ... selaras dengan sistem pengurusan kualiti supaya penyampaian perkhidmatannya memenuhi keperluan dan memuaskan hati pelanggan serta mematuhi MSISO 9001:2000.

Glukos... itu adalah nama sejenis gula yang penting gak untuk badan... dan hhahahah.... shortform untuk tempat penginapan kami sepanjang 2 1/2 hari ... agak frust gak... sebabnya pada second day masa kami balik dari kelas/bengkel.... bilik tak kemas langsung.... nape yek... hotel yang besar cam ni... tak prihatin...dah balik penat-penat nak rest la konon... hmmm. ... kecewa....





sekianlah adanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.