Aku dan Pengurusan Rekod

Aku...
23/4/2009, Pagi2 (4.00 pagi) dah kena bangun. Kul 5.00 nak bertolak ke JPbSM. Kursus mula jam 9.00 pagi. Ngantuk nih... semalam dah la tidur lewat,... letih interview lagi... bukan merungut.. cuma mengenangkan keadaan diri... tapi macam merungut gak kan.. hmm..

Kawan2,
Member yang pegi skali - yin, shila dan ika... hehehehe, abih la girls tak de kat ofis. Seronok gak kuar macam nih, macam pi bercuti plak.

Kursus,
KPR, dari jam 9.00 pagi hingga 1.00 ptg jer (4 jam), jadiklah dapat juga tambah jam kursus. Tapi masa 4 jam tu sebenarnya macam tak cukup sebab banyaknya yang kena ketchup... tapi kursus ni pun lebih kurang macam pengenalan jer...

salam...

0 Ulasan