Pengikut

25 Mac 2021

Berdua menikmati kopi mesin

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Berdua menikmati kopi mesin


Ya kami berdua penggemar kopi.  Sangat suka minum kopi.  Tak der langsung risau atau takut gigi hitam atau kulit hitam.  Akak ni dah memang sedia gelap takder la hitam macam kopi tapi dah biasa bergelap macam nie.  Kawan saya pula orangnya putih melepak, rasanya ak terjejas kot kulitnya hanya dengan minum kopi.

Nikmatnya minum kopi.  Kopi pahit?  Kita ni dah biasa minum ubat.  Tambah masa dalam pantang bersalin, setiap hari tu, selama 40 hari atau kurang sikit 30 hari minum ubat jamu yang pahit melekit.  Rasanya macam dah lali dengan rasa pahit kopi... hanya kita tak tahan bila dilukai dan dikecewakan.... betul2 pahit rasanya lebih pahit dari hempedu.  Tak taulah macam mana rasa hempedu, orang kata hempedu tu pahit.  Takderlah kita nak rasa sebab bukan kopi. hehehe



Mocha 


Latte


Biscoff




Kami berdua

Kami minum kopi di laman usahawan.  Di situ terletaknya kafe KopiMesin.  Banyak jenis kopi.  Setiap hari boleh cuba lain-lain jenis kopi.  Satu hari sat jenis kopi.  Tapi tak dapat kot pergi setiap hari... urusan kerja banyak yang meninggu.

Sesekali dapat keluar minum bersama.  Bukan selalu.  Lazimnya minum di pantri ofis dikelilingi 4 dinding.  Masing-masing punya masa.  Jarang dapat keluar besama.

Pengalaman minum di KopiMesin amatlah mengembirakan.


Terima kasih kepada yang sudi singgah baca entri ini  Berdua menikmati kopi mesin.











3 ulasan:

  1. syiokkk nyaaa....
    kopi mesin slalu jumpa kat rnr je hehehe...

    tapi kopi mesin ni lagi canggih cawan nya haha...
    ok nak cari kopi la kejap haha

    BalasPadam
  2. best santai2 mengopi kan kak :)

    BalasPadam
  3. Syok betul boleh cuba pelbagai jenis kopi

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Powered By Blogger