Pageviews

07 Disember 2017

PEMENANG CONTEST POLICYSTREET BY EMAS PUTIH

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


PEMENANG CONTEST POLICYSTREET BY EMAS PUTIH



Alhamdulillah.  Syukur dan terima kasih tidak terhingga kepada penganjur CONTEST MENANG WANG TUNAI RM1100 BY PH X EMAS PUTIH.  Penyertaan blog SZ dalam contest ini biarpun tidak seberapa tetapi mendapat perhatian dari pihak penganjur.  Entri penyertaan untuk contest ini bukan sekadar 'salin dan tanpal' tetapi perlu juga dibuat olahan mengikut kreativiti peserta.  Dengan sedikit pengetahuan yang tidak seberapa SZ cuba olah sedikit mengikut apa yang terlintas semasa entri berkenaan diterap.

Pada peringkat awalnya, dapat masuk dalam senarai peserta adalah sudah memadai kerana entri SZ untuk contest ini tidaklah sehebat entri peserta-peserta lain.  Namun, memang tipulah kalau tiada cita-cita nak jadi pemenang hanya kerana entri yang tidak seberapa kita perlu pasrah dengan usaha yang telah kita lakukan.

Antara senarai peserta contest

Link entri penyertaan DI SINI
Link pengumuman pemenang contest DI SINI



Senarai pemenang contest

Akhir kata, terima kasih kepada UZU @ Emas Putih atas penganjuran contest ini.  Paling tidak SZ dapat mengenali lebih dekat siapa Prof Hariz.  Sebetulnya menjadi inspirasi atas kegigihan beliau dalam dunia pemasaran atas talian.  Semangat beliau sewajarnya menjadi ikut kepada ramai blogger muda.  Tahniah juga kepada rakan blogger yang telah turut terpilih sebagai pemenang.  Rezeki tidak pernah salah alamat.


Terima kasih kepada semua atas ucapan penghargaan dan kesudian singgah baca entri ini, PEMENANG CONTEST POLICYSTREET BY EMAS PUTIH

szi 💞💞💞

1 ulasan:

  1. uwah tahniahhhh. u're so lucky.

    hii jmput join n meriahkan segmen GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.