Pageviews

09 September 2016

Sekolah Rendah Islam Ar-Raudhah Sandakan

Sekolah Rendah Islam Ar-Raudhah Sandakan



Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Sekolah Rendah Islam Ar-Raudhah (SERI) Sandakan ditubuhkan sejak awal tahun 2016 sebagai ladang dakwah dan jihad di bumi Sandakan, telah berkembang, mendapat kepercayaan dan diterima baik oleh masyarakat setempat.

Kini pelajar SERI Ar-Raudhah mencecah seramai 65 orang dan pelajar baru yang mendaftar untuk tahun 2017 hampir 50 orang. Alhamdulillah.  Ini adalah sebahagian daripada hasil sokongan orang ramai selama ini.



Sehubungan itu, bagi menampung pertambahan pelajar tahun 2017, pihak sekolah perlu untuk mengubahsuai kelas-kelas, menambah peralatan dan keperluan seiring dengan tuntutan tahun 2017 yang melebihi 100 orang pelajar.

Besar harapan kami, agar tuan boleh menyumbang dan menginfaq peralatan seperti yang tertera di dalam poster yang disertakan. Tuan/puan juga boleh melakukan infaq/sumbangan secara tunai ke akaun bank yang tertera.

Semoga sumbangan dan infaq tuan/puan diterima sebagai amalan baik disisi Allah demi menyokong usaha dakwah dan jihad di bumi Sandakan khasnya dan Sabah amnya.

Kami dahulukan keperihatinan tuan/puan dengan ucapan, Terima Kasih.

Komander Azminuddin
Mudir SERI Ar-Raudhah.


Terima kasih atas sokongan untuk entri ini, Sekolah Rendah Islam Ar-Raudhah Sandakan.
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.