Pageviews

26 Februari 2016

Trafik blog 12 jam

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Trafik blog 12 jam 


Jarang sangat berlaku blog YangBaik mendapat trafik yang hebat sebegini.  Sesuatu yang amat membanggakan kerana dalam kesibukan dan kekurangan tulisan di blog tetapi masih mendapat trafik yang akan tinggi.  Dalam tempoh 12 jam pada hari ini 26 Februari 2016, blog YangBaik telah mendapat trafik unik melebihi 300 unit.  Memang jarang-jarang sangat berlaku.


Trafik 12 jam

Rekod ini diperolehi dari statistik yang dihasilkan oleh Nuffnang.  Tidak jauh bezanya dengan trafik yang diperolehi dari Blogger.

Terima kasih kepada yang berkunjung.  Sama ada meninggalkan pesanan atau tidak.  Kehadiran anda semua ke blog ini amatlah dialu-alukan.  Mungkin loading blog agak perlahan, YangBaik dari semasa ke semasa berusaha untuk meningkatkan tahap kelajuan loading blog.

Sekian.  


Terima kasih sudi baca entri Trafik blog 12 jam.

12 ulasan:

  1. wah tahniah! kalau tiap tiap hari macam nih lagi best kan..hehe

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Cik,

    Saya ingin bertanya sekiranya Cik sudi review laman web kami, sebuah laman web bagi pencarian bilik sewa dan housemates/roommates yang baru dilancarkan awal Oktober 2015.

    Selain dari itu, adakah pihak Cik menyediakan ruang sekiranya kami menyediakan sebuah artikel untuk dikongsikan diruangan blog Cik? Terima kasih saya dahulukan.

    Syahmi Ruhaizat
    syahmiruhaizat@gmail.com
    http://hidup.my/

    BalasPadam
  3. Tahniah..trafik yang bagus.surfing guna smartphone jadi trend skrang.Jadi Mobicow pilihan terbaik

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.