Pageviews

11 Ogos 2015

Jana Pendapatan Melalui Affiliate Simple Hijab

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Jana Pendapatan Melalui Affiliate SimpleHijab


Pernah dengar atau baca di mana-mana blog mengenai program Affiliate?  Jangan tidak percaya melalui program Affiliate seorang blogger mampu menjana income sehingga mencecah 4 angka untuk sebulan.  Pasti ramai yang terkejut dan tidak kurang juga teruja apabila blogger juga mampu menjana pendapatan sampingan melalui program Affiliate Simple Hijab.

Simple Hijab Shawl

Simple Hijab Shawl


Pernahkah anda terfikir untuk memulakan perniagaan tudung tetapi kekurangan modal dan kepakaran? Tak mengapa. Jom sertai program affiliate tudung SIMPLEHIJAB dan berpeluang menjana pendapatan sampingan setiap sebulan. Daftar sekarang melalui link berikut:
http://simplehijab.co/?id=zfdq

Keistimewaan yang dibawakan oleh sistem affiliate SIMPLEHIJAB adalah:


  1. Pendaftaran adalah percuma. Tiada sebarang yuran atau caj yang akan dikenakan.
  2. Anda tidak perlu menyimpan sebarang stok.
  3. Anda tidak perlu menguruskan order atau pembelian.
  4. Anda hanya perlu berkongsi unik URL atau link yang disediakan ke semua laman media sosial anda seperti Facebook dan Twitter. Ataupun hanya dengan semudah melalui Whatsap dan bersedia untuk menerima komisen.
  5. Anda berpeluang untuk menerima komisen sehingga 10% bagi setiap pembelian (bergantung kepada jenis tudung) yang dilakukan oleh pelanggan yang di-referred oleh anda ke sistem kami.
  6. Tiada had tempoh yang ditetapkan untuk penerimaan komisen bermaksud anda akan tetap menerima komisen selagi mana SIMPLEHIJAB beroperasi.
 

FELICITI BASIC IN FUSCHIA
FELICITI BASIC IN FUSCHIA

Apa yang lebih menarik lagi?


  1. Anda boleh meningkatkan lagi komisen anda dengan cara mengajak lebih ramai rakan-rakan anda untuk menjadi Affiliate Agent kami dengan menggunakan Unique URL atau link yang disediakan di ruangan dashboard akaun anda.
  2. Contoh: Anda mengajak si A untuk menjadi agent. Maka anda akan mendapat komisen sehingga 5% (bergantung kepada jenis tudung) sekiranya si A membawa pelanggan untuk membeli di SIMPLEHIJAB. Sekiranya si A mengajak si B menjadi agent, anda tidak akan memperoleh sebarang komisen sekiranya si B membawa pelanggan untuk membeli di SIMPLEHIJAB.

Pilihan untuk menambah pendapatan terletak di tangan anda. 

Daftar sekarang melalui link berikut:
http://simplehijab.co/?id=zfdq

Pastinya banyak yang menarik di Simple Hijab.  Bukan sekadar menyediakan tudung yang cantik dan unik tetapi turut memberi peluang kepada blogger untuk menambah pendapatan.  Program Affiliate ini akan dilancarkan secara rasminya pada September 2015. 

Nantikan peluang yang menarik ditawarkan oleh SimpleHijab.  Ringkas, unik dan menawan.



 

4 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.