Pageviews

27 April 2013

Permintaan dari insan paling istimewa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Petang ini, sekali lagi ke teratak bonda.  Sebenarnya secara tidak sengaja dan tidak dirancang pun.  Pergi pun dah agak lewat petang.  Hasrat hati nak bawa anak-anak berjumpa dengan Opah kerana esok ayah kerja.

Anak-anak seperti biasa lah juga memang suka sangat sangat bila pergi ke rumah Opah.  Boleh lari sana sini, dapat tengok arnab dan entahlah apa yang ada dalam hati dan perasaan mereka.  Bukan nak jumpa Opah sangat.



Sampai di teratak bonda, sempat lagi tolong siram pokok bunga di halaman.  Anak-anak dah dilepas bebas bermain di dalam rumah.


Mungkin juga aye tidak perasan, bonda sedang memerhati.  Tetapi aye teruskan juga menyiram pokok bunga di halaman yang sudah hampir layu kekeringan.

Selesai urusan di halaman masuk ke dalam rumah dan terus bonda menyatakan hasrat hatinya nak makan burger.  Hmm... dia memang teringin nak makan burger dah banyak hari, tetapi hari ini memang tak teringat langsung nak bawa.  Bukan tiada penjual burger di kawasan berhampiran tetapi tidak menepati seleranya.  Hanya burger keluaran Otai Burger dari Seri Iskandar juga yang memenuhi seleranya.

In Shaa Allah semoga dipermudahkan segala urusan petang esok ke teratak bonda semula membawa burger idaman hati.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.