Pageviews

16 Disember 2012

Semuanya kerana di hujung jari

As salam,


Banyak benda sekarang ni berada di hujung jari.  Mesyuarat di hujung jari (bukan lagi sekadar mesyuarat tingkap), Cinta juga dihujung jari dan buat ayat dan cari apa-apa pun semuanya di hujung jari.

Buka jer laptop bukan lagi sekadar pc tetapi lebih canggih lagi iPad atau iPhone semua maklumat di hujung jari atau dihujung 'stick'.

Cari saja maklumat yang diingini dengan hujung jari.  Cari jer di Google, Yahoo, Bing atau Avira dan macam-macam lagi ejen carian.  Taip jer apa yang nak dicari ... dan keluarlah keputusan sama ada imej atau laman web. 

Senang jer.


Buatlah ayat apa sahaja hatta sepanjang karangan pun boleh jumpa dan antaranya korang akan jumpa di sini... betul tak.  Taulah... ada yang singgah kat blog picisan ini sekadar terjumpa semasa cari kat google atai avira... tapi kena ke tidak dengan apa yang dicari... kalau tak kena dengan apa yang dicari... dah pi cari semula.


'suka duka pentas dunia'

1 ulasan:

  1. kalau diyana semua bende google!!! confuse sikit je tny google. tak jumpe in BM, try in English! memang jumpe!!! tak sangka ramai jugak orang ade masalah / keraguan yg same macam kite kan?

    jom follow blog diyana! tq
    www.diyanamarissa.com

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.