Pengikut

25 Disember 2012

Bosan bila blog sepi

As salam,



Bosan dengan blog?  Kenapa pula nak bosan. Blog kan tempat untuk mencari ketenangan.  Tajuk kat atas memang tak berapa sesuai sebab hari ni kan hari cuti.  Cuti umum pulak tu... seperti lazimnya pada hari cuti macam ni kebanyakan orang akan berehat bersama keluarga dan jarang-jarang sangat yang online ...

Walaupun hari ini sehari saja cuti umum tetapi sejak dari semalam (Isnin) dan hari Jumaat juga dah ramai yang mula cuti, ada yang nak menghabiskan cuti dan tak kurang juga yang ambil kesempatan untuk membeli kelengkapan dan peralatan persekolahan anak-anak.  Dah macam cuti nak raya pulak... ofis pun lengang jer...

Bukan sahaja ofis yang sunyi sepi... blog pun sunyi jugak.  Tapi itu cerita untuk cuti hujung minggu lepas dan harapnya bukanlah untuk cuti akan datang....

Entahlah... sambil mengadap anak-anak melayan makan minum tengahari (ayahnye yang layan).  Umi pulak dok sebok ngan blog....

Mereka okey jer bila ada ayah semuanya okey....




1 ulasan:

  1. Assalam.
    Takpa. Teruskan saja menulis.Kurang pengunjung tak semestinya tak ada orang membaca =)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.