Pageviews

05 September 2012

sekadar mencelah bila nuffnang tarik status glitterati

As salam
 
 
Hari ini, baru masuk hari ke-5 yangbaik tak update blog dan baru nak update, kira baru empat hari lah yer.  Bukan malas nak update atau tak ade cerita, tetapi disebabkan banyak sangat cerita sampai tak tau mana satu nak buat cerita kat blog nih... sudahnya langsung hilang cerita melayang-layang macam layang-layang putus tali.
 
Al kisahnya, walaupun empat hari tak update blog tetapi selalu juga singgah kat nuffnang tinjau perkembangan status dan apa-apa yang ditawarkan.  Seperti satu kejutan juga, 2 hari lepas ada rakan blogger buat post pasal status glittterati nya yang tiba-tiba dah hilang. 
 
 
 
 
 
Jadi semalam (4/9) yangbaik pergi le ke Nuffnang dan eh.... status glitterati dah hilang juga.  Malas betul nak layan ... lantaklah.  Tetapi yangbaik tau NUffnang bukanlah dengan sengaja menarik status glitterati tu kan... mungkin jga sebab diaorang sedang update status kot... dan inilah hasilnya, hari ini status glitterati yangbaik telah dikembalikan.  Terima kasih nuffnang.  Cuma nak tahu dalam tempoh kehilangan status glitterati tu ada ganti rugi tak.. macam ada rugi banyak la pulak... memang tak nampak tapi kesannya mungkin ada kan.... mana tau dikemudian hari.
 
Tiba-tiba la pulak blogger yang tak hengat ni nak menceceh pasal glitterati... apa hal nko... sihat?  yangbaik sihat jer... sebab tu masih boleh menceceh kat sini... bila tiba masa dok dalam labour room ni... tak dapatlah nak update kan... sementara masih ada masa ni... menceceh jer dulu.
 
Sekian dulu untuk hari ini... kalau ada sumur di ladang boleh saya membasuh kaki, kalau ada umur yang panjang boleh saya update lagi...
 
'suka duka pentas dunia'
 
 

2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.