29 Ogos 2011

Yang ada ketika persiapan Hari Raya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Entri ini bukan berkaitan persiapan hari raya, tetapi berkaitan apa yang terlintas di minda bawah sedar penulis ini yang konon-konon perasan la sangat top blogger Malaysia 2011.

Kenyataan di atas tiada kaitan dengan sesiapa pun.  Hampeh punya entry... itu mesti ada terlintas dalam hati sesapa yang baca ni kan.  sila-silap langsung tak baca tengok jer terus lari 4x400 meter... Merepek la


Entry yang sebenarnya adalah berkaitan kata kunci ini... tengok tu dalam kotak hijau tu... apa yang dicari adalah sebulat-bulat dan sama macam apa yang pernah di tulis di sini iaitu berkaitan Ikut Agama Kawan

*-*

Tiada ulasan:

Catat Komen

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

babab.net