FOLLOWER

6 Ogos 2011

Jemu doh baca kisah putus tunang

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Sejak akhir-akhir ni sering keluar cerita pasal selebriti negara terputus tunang.  Heh?...ha.... macam layang-layang terputus tali la pulak... merata-rat cerita pasal putus tunang, tak habis-habis. 

Teringat pesan orang tua-tua... dan tak lama lagi kita juga kan jadi tua, tapi... belum tua lagi dah nak bagi pesan kat orang lain... tak boleh ker?... Apa-apa pun untuk ingatan diri sendiri dan anak pinak agar peristiwa yang sama tidak berlaku kepada mereka.

Kalau dulu-dulu, bila bertunang tu orang buat senyap-senyap dan dikalangan ahli keluarga jer.  Dan semasa bertunang hanya wakil keluarga lelaki jer yang datang ke rumah keluarga perempuan.  Dan jangan haraplah dapat jumpa di jejaka tampan ... sangat lah tu..

Nak tulis panjang lebar kat sini nanti ada pihak yang terasa pulak, kesian kat pengusaha butik pakaian pengantin...

Penutup cerita.. Selamat berpuasa, kurangkan kontroversi tingkatkan amalan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.