5 Ogos 2011

5 Ogos 2011 | Ada lagi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Semua orang termasuk pemilik blog ini terkadang keliru dengan status diri sendiri... Why?.. Coz, semenjak dua menjak... sejak bulan Ramadan la.. nak update cerita terbaru sesaja sedangkan kerja dok bertimbun... tak suka betul nak guna aya skema nih... macam di dunia tiada orang lain yang sibuk...

Petang ni ada lagi...ada apa... mesyorat la....

Malam karang kot ada masa baru boleh update cerita, tu pun nak kena pastikan draf minit mesyuarat petang ni dah siap.. kalau tidak tunggu esok... tapi kalau buat kerja bertangguh kan tak elok... nanti siapa yang susah... ????

Jumpa lagi...

Recycle gambar lama ketika bersantai selepas lunch di Residence Hotel at Uniten... ceritanya dah ada dalam blog ni juga... apa khabar semua? Ada sesiapa kenal yang kenal aye tak kat sini?
Hai Kak Tini!!!!


*-*
.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

babab.net