FOLLOWER

30 Jun 2011

Semangat yang hilang!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Dah dua hari bermula dari semalam (memang la tak kan esok pulak... minta-minta esok idak la jadi cam dua hari ni)

semangat ni macam dah terbang melayang-layang, sempat tarikh balik semangat tu... terbang balik

apa kena dengan hati dan perasaan yang tak berapa stabil

ehhhh ..... ni pun nak citer dalam blog ker?

dah... nak citer mana lagi....

3 ulasan:

  1. panggil balik semangat yg ilang tu...

    BalasPadam
  2. to fieda,

    meh sini... balik la oi semangat ... jangan hilang... !!!
    boleh?... hehehe

    BalasPadam
  3. semangat yang hilang tu kerja syaitonnirajim kot.hehehehe.

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.