Pageviews

27 Mei 2011

MAD - Masa untuk kaum hawa sahaja di Tini Spa

Selamat sejahtera,

Di hari minggu ini apa kata kita rehatkan badan dan minda seketika.  Belailah diri dengan jayanya.  Rehatkan diri.  Kerana diri yang sihat adalah kerana mempunyai rehat yang cukup dan belaian yang manja...

Dengan penjimatan sehingga 88% untuk Rawatan Muka Dermalogica + Urut Aromaterapi + Pengetonan Badan + Rendaman Kaki & Sajian Ringan di Tini's Spa di 2 Lokasi Spa Tini iaitu di Ampang dan Shah Alam Selangor.

MAD Deal of the Day: RM48 instead of RM384 for: Dermalogica Facial + Aromatherapy Massage + Body Toning + Foot Soak & Light refreshments at Tini's Spa, 2 Locations.

It'd been a while since we promoted girlie time haven't we? We got this special deal for you! Not only it is a relaxing session, not only its a facial session but also its a body toning session!

So go on bring your girlfriends along and look good together! Also get rewarded with every purchase they make with your link!

Maaflah entry ni bercampur aduk sikit bahasanya.  Untuk dapatkan maklumat lanjut dalam Bahasa Malaysia, sila rujuk di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.