Pageviews

01 April 2011

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

sesaja nak menyibuk... sebab BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !  So... ada aye kesah... idak eh...


Jadi... tak mou banyak cakap (tulis kat sini)... ringkaskan cerita, meh kita baca apa yang Ben nak tau

Sila beritahu kenapa anda tak suka ANONYMOUS ..

-  tak suka ANONYMOUS sebab tak kenal sapa depa, tapi depa kenal kita... heee tak sukaaaaaa


Pengalamanan anda bersama ANONYMOUS.. Ceritakan ..
- Pengalaman?... setakat ni tak der lagi yang menyakitkan mata hati dan perasaan, sebab blog ni tak glamour.. huhuhuu... cuma pernah terjumpa cik ke puan ke encik ke tak tau arrr... dari mana ntah letak cerita yang tak berapa aye paham, satu dalam bahasa Cina lagi satu dalam bahasa Rusia... weh... bahaya tu.. terus letak password kat ruang komen... selamat sikit.


Nasihat anda pada mereka yang gemar mencaci maki dalam blog ?
- nak nasihat bukan senang, belum tentu depa buleh terima sebab depa tu jenis yang suka merapu ... yuhuuu..
okeys... macam nak buat apa buat dok caci maki hamun dalam blog bukan ke perbuatan tu tak baik, bukan jer dalam blog kat mana2 pon tak baik itu bukan budaya kita... BUDI BAHASA BUDAYA KITA!

~~~~~~~~~~~

akhir kata dari penulis:  maaf kepada tuan/puan anonymous... semoga perbuatan yang tak baik tu dihentikan... seyes (ayat ape nih... aye pun tak tau, tapi dah jumpa banyak kali kat dalam blog ben).

sekian..




7 ulasan:

  1. memang tak suke...
    geram jer...
    grrr....


    http://solomolo.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-kata-aku-tak-suka-aku-tak.html

    BalasPadam
  2. NAMPKNYE RAMAI ORANG X SUKE CIK ANON RUPENYE...HUHU...

    selamat berkenalan ye...cantik blog nie..:)

    BalasPadam
  3. annoying sungguh!!~

    dtg dr blog abg ben!~
    slm perkenalan, :)

    BalasPadam
  4. sye byk kali kena cmtuh.xtau sape y dengki sgt.tpi semua tu sye delete sbb sgt skt ati

    BalasPadam
  5. menganggu ketenteraman awam jer cik anon nie

    BalasPadam
  6. btol2... xsuka2...

    http://cekedismanis.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-kata-aku-tak-suka-aku-tak.html

    BalasPadam
  7. as salam..
    ziarah dari blog encik ben~
    hmm..anon..ada pro dan con..
    memang sarkastik..
    tapi yang penting, jangan ada prejudis. mana teguran yang baik dan membina, kita ambil sebagai pengajaran. yang buruk, jadikan sempadan ;)

    sate baru naik nama, lidi dah lama naik, pembeli sate kena tempias

    mimpi ngeri beruk dan sate di malaysia


    saya reader baru dalam blog ni, nak tahu perkembangan blog ni~maka saya follow..
    kalau ikhlas..follow la saya semula ;)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.