Pengikut

4 Mac 2011

Nak Menyorok dan mencari iPad 2

Selamat sejahtera,


Nak menyorok dan menyamar macam belalang kat daun tu... ececehhh... sang belalang tu ingat orang tak nampak.... dah nampak.... senyap-senyap tangkap cahaya (gambar) guna nokia N95 jer canon DSLR tak mampu beli lagik... agak2 kalau tangkap gambar belalang tu guna kamera kat iPad 2 okeh tak... ke lagi cantik warnanya... boleh terus publish kat blog ke tak pun kat flickr...

layan....

2 ulasan:

  1. assalamualaikum,

    agak kabur belalang tu....cecuba mood macro...baru jelas sket.

    BalasPadam
  2. ciktu RI!!,,, belalang tu nak menyorok mana boleh jelas sangat... he3

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.