Pageviews

10 Februari 2011

Berapa anda dapat

Selamat sejahtera buat 1Malaysia,


Berapa anda dapat dengan nuffnang, boleh dapat ke RM100 sebulan?   Belum tentu kan?
Memang kalau diikutkan perasaan... tapi kenapa pulak nak ikut perasaan... tunjuk perasaan pun tak perlu.  Kerana tujuan kita buat blog adakah semata-mata kerana nuffnang... jangan buat kerja gilerrrr.... Biarpun ada blogger boleh dapat hingga ribuan ringgit sebulan... itu rezeki dia dan memang itu mata pencarian dia kot...




Bagi kita blogger yang tak berapa nak hidup lagi nih... berblogging seperti biasa jer... walaupun ada masa dan ketika terasa macam jelak kan... bila log in kat nuffnang... tengok tengok macam tak der perubahan dan tak ada peningkatan pun ... apa yang penting sekarang adalah kita bila berblogging biarlah sedikit sebanyak dapat memberi manfaat pada orang yang membaca...

layan jer...

5 ulasan:

  1. to mrs.k,

    terima kasih sudi singgah... selalu2 le datang sini yeh

    BalasPadam
  2. betul2..blog tambah kenalan n berkongsi cite ngan kwn2 :D

    Meh singgah: Keracunan Makanan!!

    BalasPadam
  3. to fadh,

    yup... blog juga tempat release tension :-)

    BalasPadam
  4. saya sokong kenyataan diatas ini,mula2 saya rasa sangt terkilan tapi bila pikir2....rezeki itu datang dari allah swt kan..redha jer lah...tp saya tak pernah putus asa..boleh katakan hari2 saya update blog saya untuk tatapan kawan2 saya dan pengunjung2 saya...hari2 saya masuk kat akaun nuffnang saya...asyik2 nampak pendapatan saya 0....0..0..saya tak kisahlah..apa yang pasti saya puas nak bercerita apa sahaja..so u all yang nak kenal saya..silalah buka laman web http://inikisahhidupsaya.blogspot.com/...ok..

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.