24 Disember 2010

Hanya kerana segmen pengikutnya mencecah 6600

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia,

Terbaca (bukan la... memang dah baca) catatan Bro Ben mengenai keadaan blognya apabila tanpa segmen.  Memang hairan juga kerana blog Ben Ashaari yang pernah aye kenali dulu timbulnya bukanlah semata-mata segmen, banyak juga tip-tip berbloging yang diutarakan. 

Bagi blogger yangbaik macam aye (perasan? tidaklah memang nama blog begitu) walaupun terlebih dahulu wujud dari Ben Ashaari, sesekali dan beberapa kali juga ada rasa segan dan silu sebab bukan sahaja nak mencecah 6000 pengikut, seribu pun jauh lagi.

Kalau nak dapatkan tip yang ringkas dan mudah tentang 1dunia blogging, janganlah segan-segan singgah kat blog Ben Ashaari.  Kalau aye nak review tip yang pernah Ben buat.... hei... tak kuasalah, sebab bukannya kepakaran aye dalam bab2 cam gini... lagi pun apa yang aye akan dapat kalau aye review ... percuma pulak tu... nak tunggu Ben buat segmen review pulak... itupun belum tentu jugak aye sempat.  Manakan tidak kalau dah ribu riban pengikutnya. Tu tak termasuk lagi senarai menunggu dalam bloglist...

Apa yang pasti aye sendiri pun tak terikut kerajinan Bro Ben mengemaskini catatan dalam blognya... selang sejam atau 2 jam... dah bertukar.... pernah juga meniru (itu jer yang tau), tapi tak lama sebab aye bukanlah pandai sangat bab mengarang, kalau bab2 merapu merapi... boleh juga, itu pun tak juga hebat... sekadar makan nasi goreng yang dipanaskan jer... (eh ada kaitan ker).  hentam sajalah...

sekian. dah larut malam nih....mata pun dah mengantuk, tunggu mr abang K (tak der misai macam datuk k) tak balik2... kalau dapat keluar jumpa kawan2, tak ingat jalan balik rumah la pulak...

adush...

6 ulasan:

  1. to ben,

    eh... semut dah mati kena pijak la... mati pun ada jugak dah terlebih makan gula

    BalasPadam
  2. cayalah..gua support bro Ben Ashaari

    BalasPadam
  3. to syafiq,

    alamak... bro ben la pulak...
    terima ajelah...

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. aye punye follower lg lah..hoho..kne ade pngaruh yg kuat kot baru ley dapat follower riban2..ekekeke

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

babab.net